Investigación en la Facultad de Medicina de San Fernando: Importancia de la participación científica médico estudiantil
DOI:
https://doi.org/10.15381/anales.v73i4.1040Abstract
Sr. Editor:
En el número 1 del presente año de su revista, el Dr. Mendoza-Arana, a través de su artículo referido a la investigación en educación médica en la Facultad de Medicina San Fernando, menciona indicadores de productividad científica de la Facultad de Medicina sobre el tema de educación médica durante los años 2005-2010. Para ello toma como referentes de información los libros de resúmenes de los congresos de la ASPEFAM, Jornadas Científicas Sanfernandinas, además de dos revistas científicas: Anales de la Facultad de Medicina y la Revista Peruana de Medicina Experimental y Salud Pública (1), obteniendo en total 120 unidades bibliográficas identificadas, de las cuales un porcentaje de importancia conforma la producción médico estudiantil.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2012 Juan José Montenegro-Idrogo, Rubén Borja-García, César Gutiérrez
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-sa/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Those authors who have publications with this magazine accept the following terms:
- Authors will retain their copyrights and guarantee the journal the right of first publication of their work, which will be simultaneously subject to Creative Commons Attribution License that allows third parties to share the work as long as its author and its first publication this magazine are indicated.
- Authors may adopt other non-exclusive licensing agreements for the distribution of the version of the published work (eg, deposit it in an institutional electronic file or publish it in a monographic volume) provided that the initial publication in this magazine is indicated.
- Authors are allowed and recommended to disseminate their work over the Internet (eg: in institutional telematic archives or on their website) before and during the submission process, which It can produce interesting exchanges and increase quotes from the published work. (See El efecto del acceso abierto ).