Recuperative Module of reading comprehension for university students

Authors

  • Manuel Miljánovich Castilla Facultad de Psicología, Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Lima, Perú
  • Rosa Huerta R. Facultad de Psicología, Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Lima, Perú
  • María Atalaya P. Facultad de Psicología, Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Lima, Perú
  • Desiderio Evangelista Facultad de Letras y Ciencias Humanas, Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Lima, Perú
  • Mildred Paredes T. Facultad de Psicología, Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Lima, Perú
  • Patricia Woll T. Facultad de Ciencias Biologicas, Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Lima, Perú

DOI:

https://doi.org/10.15381/rinvp.v10i2.3900

Keywords:

improvement, skills, reading comprehensión, academics

Abstract

The main objective of this present study is the construction, validation and commissionig of a module of recuperative action of deficiency in reading comprehension skills in university students.

Author Biography

  • Manuel Miljánovich Castilla, Facultad de Psicología, Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Lima, Perú
    Docente Principal de la Facultad de Psicología de la UNMSM.

Downloads

Published

2007-12-31

Issue

Section

Investigaciones

How to Cite

Miljánovich Castilla, M., Huerta R., R., Atalaya P., M., Evangelista, D., Paredes T., M., & Woll T., P. (2007). Recuperative Module of reading comprehension for university students. Revista De Investigación En Psicología, 10(2), 105-110. https://doi.org/10.15381/rinvp.v10i2.3900